Subject: FW: Kirdalu- Kiisa tee
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Thu, 20 Mar 2025 14:31:41 +0200

From: Sven Soomets | RMK <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Sent: Thursday, March 20, 2025 8:30 AM
To: Margus Magus <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Anu Laas <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Priit Langi
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; [email-masked]
<mailto:[email-masked]> ; Aivar Laud | RMK <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Kirdalu- Kiisa tee

Tere.

Teostame sanitaarraiet metsakahjustuste likvideerimiseks Viimsi metskond
46 (71901:001:0127) kvartali SK221, Kirdalu -Kiisa tee ääres.

Vastavalt Saku valla kooskõlastusele ( manuses ) peame raiuma ka kuivanud
puud Kirdalu- Kiisa tee ja kergliiklustee vahel. Selle töö käigus võib
tekkida vajadus ohutuse huvides lühiajaliselt liiklus seista puu langemise
ajaks.

Esitan taotluse liiklusvälise tegevuse loa saamiseks.

Lugupidamisega

Sven Soomets

Põhja varumisjuht

Riigimetsa Majandamise Keskus

+ 372 5052296

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <http://www.rmk.ee/> www.rmk.ee

 <https://www.rmk.ee/>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.